Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Bonjour pertous !

Publié le par Lucie-y

images.jpg

 

Bonjour pertous !

 

 

Intike, intasse, t'occupe pon d'echti qui passe !

I a des ius pu grants qu'es' panche !

I s'étronne, ch'est passé pa l'tro à tarte !

I pos pus parler i’est morzif

I’a vit’fait d’baller sin verre ch’ti là

Té m'fais tourner sot

Té qu’un drissard !

Ch'est pécha bon !

 

Suffittttttttttt !

Quoi ?

 

Lucie

 

Commenter cet article
B
<br /> bouona sera lucye<br /> <br /> <br /> En lou mes de setèmbre dòu 1792, li armada revouluciounari passon Var per faire venì francesa la Countea noustrala. Vouòlon pourtà a li gens d’aqueu païs la « bouòna paraula » que vèn de<br /> Paris.<br />  Ma… lou Rei de Sardigna Vittour-Amedea III n’abandounèt, e couma non voulìon perdre la sieu tèrra e la sieu identità, de brave nissart s’organisèron per menà la lucha couòntra de l’enemic,<br /> que cremava tout, pilhava li nouòstri galina e filha, e coumençava a ni roumpre maïoun e tantifla.<br />  Aloura toui ensèm, de la vila o d’en campagna, d’en riba de mar o d’en mountagna, cassaire, païsan e bandit d’aquì pilhèron li arma per fà veire ai sourdat fourastier e vergougnous que la<br /> Countea e Nissa noun si soumeterìon jamai !<br />  Aqulu eròe, que li diìon « Barbet », coumbatèron touplen, e aquestou noum pouòrta l’image de la lucha que s’es facha per lou nouòstre pantai : la libertat.<br />  Ma la desfensa d’aquela libertat a un pres : l’un dai plus brave dai Barbet, Choà Fulcònis, que cadun lou diìa Lalin, fouguèt amassat, e lu bastart lou clavelèron a la pouòrta de la maioun<br /> de familha, couma se fouguesse un marrit aucèu de nuèch…<br />  Au jou d’ancuèi, cadun tra vautre counouisse la legenda dòu « Saut dei Frances » : aqueu baus fouòrmedable, a Duranus, que nen fà tenì en lou ment la resistença couòntra de la barbarìa e<br /> dòu fanatisma.<br />  Ancuèi, 220 anada après d’acò, « Nissart per Tougiou » a vourgut óunourà aqulu couragous nissart que si soun batut per la nouòstra tèrra, la nouòstra cultura e lou nouòstre patrimoni, que<br /> tout’ai tres ensèm, fan la nouòstra particularità.<br />  Nissart, sèmpre fedel a la nouòstra istoria, devèn countunià de desfendre cen que sièn !<br />  Gloria ai Barbet !<br /> <br /> <br /> baci<br /> <br /> <br /> pat<br />
Répondre
P
<br /> Sourire... Je suis sur que cette pancarte attire les "pisseux " Belle journée avec bises<br />
Répondre
B
<br /> Hello Lucye<br /> <br /> <br /> C'est de l'argot chti ... et on arrive a dechiffrer ! Par contre si je te parle en nissart qui est une vraie langue regionale , tu ne comprendras pratiquement rien, comme pour le corse ou le<br /> basque !<br /> <br /> <br /> bisous<br /> <br /> <br /> pat<br />
Répondre
F
<br /> <br />
Répondre
F
<br /> Bonjour mon amie, j'ai bien compris le mot bonjour, mais le reste...bonne journée, bisous.<br />
Répondre